Κυριακή 1 Μαΐου 2011

"Να κάνεις καβάτζα"

καβάτζα: 1. απόθεμα που μπαίνει στην άκρη για να χρησιμοποιηθεί αργότερα
               2. μία εναλλακτική λύση
                                                                                                   Πηγή: Wiktionary

Χτες το βράδυ περιμένοντας έξω από την παλιά Βουλή στη Σταδίου μια καλή φίλη για να πάμε για ποτό μου έπιασε κουβέντα μία αστέγη, γύρω στα 50. Άφου μου είπε την ιστορία της ζωής της και με ρώτησε για τη δική μου ζωή, άντρας, παιδί, δουλειά, μου έδωσε μια "συμβουλή ζωής" όπως μου είπε: "Να κάνεις καβάτζα στη ζωή σου, όχι μόνο στο χρήμα. Σε όλα".
Από εκείνη τη στιγμή η κουβέντα αυτή τριβελίζει το μυαλό μου. Σε καιρούς δύσκολους, όπως οι σημερινοί, η καβάτζα είναι πολύτιμη. Αλλά πως να κάνεις καβάτζα σήμερα; Σήμερα που όλοι οι μισθοί κόβονται, όλα ακριβαίνουν και ο φόβος της ανεργίας πλανάται πάνω από τα κεφάλια μας. Άλλωστε, αν χρεωκοπήσουμε τι νόημα θα έχει;
Και στην υπόλοιπη ζωή σου πως κάνεις καβάτζα; Στον έρωτα καβάτζα γίνεται; Και αν γίνεται, πως; Με ποιο τρόπο; Σήμερα, δεν θα σε αγαπώ - κάνω καβάτζα για αύριο... Θα κρατήσω μερικά φιλιά καβάτζα....Αυτό δεν είναι έρωτας. Δεν μπορείς να "κρατάς συναισθήματα".
Στη φιλία μπορείς να κάνεις καβάτζα; Φίλοι καβάτζα γίνεται; Δεν γίνεται.
Δεν ξέρω, ίσως επειδή εγώ δεν κατάφερα ούτε στο χρήμα με ευκολία να κρατήσω καβάτζες μάλλον και στην υπόλοιπη ζωή μου, μου φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο, έως απίθανο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου